Monday 21 May 2012

tk pueh lagi nk mngarut!...~

di suatu petang yg damai lagi menyamankan, terlihat seorang jejak sedang khusyuk menatap komputer ribanya sambil ditemani buku2 dan nota2 'medical' yg bapak tebal laaaaa...maka timbulnya satu persoalan, apakah sebenarnya dilakukan oleh jejaka tersebut?...???...?????..

argghhhhh mengantuk gila ptg ni, nk study dh tkleh fokus, nk tido dh lewat sngat..nk main fb boring gila, twitter lagi best kot..hahaha wtv!..hurmmm so sedang aku berahat2 sambil bernyanyi2 tadi, aku tepikiaq skejap klau la aku tk amik kos dentistry ni, agak2 nya apa la aku nk jadi haaaa...emmmm so aku pun berangan2 la apa yg bleh aku jadi..hahahahaha


hahahaha aku rasa klau tk kt sini maybe aku dh jadi artist/guitarist kottttt!..(gila perasan!)..hahaha sebab aku rasa aku bleh la nyanyi sikit2, main gtar bnyak2..so apa salahnya kan klau aku mencuba..kalau laaaaaa...lagipun femily aku smua minat dgn seni muzik ni...>_<



no dua, aku rasa maybe aku nk jadi pemain bola sepak yg hebat lagi handal, yg bukan saja bermain utk negara malaysia malah bermain di kelab2 eropah yg terkenal!..(gila bajet!)..hahahaha klau la dari lahir lagi aku dh tendang bola, konpem aku dh main kt kelab real madrid skrang ni, bersama2 cristiano ronaldo & rakan2..(rakan2 la sngat)...hahahaha



hurmmmm seteruihnya, aku sebenarnya penah bercita2 nk jadi chemist (ahli kimia)...dulu mmg minat gila la dgn kimia ni...(maybe sbab pngaruh cita katun fullmetal alchemist kot!)..hahaha



klau jadi chemist pun tk mampu, maka jadilah sekiranya aku menjadi seorang pekerja kampung sahaja, mewarisi tanah2 ayahku, menjadi seorang pkebun, petani, & sbagainya yg berjaya seperti beliau..ni serius ni, bnyak duit bleh wat ni...hahahaha


& lastly, klau dh tkdak option lain dah, aku nk jadi anak soleh yg duk kt umahhh jaaaa...duk makan tidoq makan tidoq sambil membantu ibu bapaku...hahaha bantu la sngat!...

hahaha anyway, setelah pueh mngarut kt sini, gua rasa gua kena study la, esok & steruihnya gua ada exam...mintak2 la gua luluih dgn jayanya..aminnnn..>_<

No comments:

Post a Comment