Tuesday 10 April 2012

ekjem, ekjem, ekjem...



haishhhh, mnggu di agak hectic la gua rasa..hectic utk budak2 medik & dentist usm sbab skrang sdang blansungnya exam selanjar 3..haishh gua rasa mcm tk puas ati ja kali, sbab soalan tkdak la susah tahap dewa, kalau baca bnyak kali nota2 konpem bleh jawab punya..=_=..tapi tkpa la, gua ni bukan jenis yg mnyesal, so bak kata pepatah, 'kalau dh wat silap tu, make sure it wont hepen again next time'..(pepatah apa la kejap bhasa mlayu, kejap org putih)..keh3

gua rasa mmber2 gua & budak2 3rd year lain pun ramai gak yg tk dapat jawab, yg mana dpat jwab 2 bagus la..yg tk dpat kita cuba lagi okehhh...hahahaha gua rsa bengong plak sambil duk taip ni sambil cakap sorang2 dalam ati..keh3..

alhamdulillah, apa2 pun gua rasa mmg Allah nk tolong gua kali ni..gua dapat doktor yg baik gilaaaa masa clinical tadi, siap bagitau lagi gua dh lepas..huhhh terima kasih Allah, terima kasih mak, ayah, doktor, kawan2,  peminat2 gua yg mengundi..ehh dh jadi mcm abpbh plak yg rumate gua pasang siang tadi..keh3

& lastly, harapan gua adalah supaya gua lulus exam kali ni, gua nk kekalkan rekod tanpa gagal utk smpai final year, insyaAllah..moga2 dipermudahkan...aminnn...>_<

No comments:

Post a Comment